Решение на Тесте карти от Петър Камбуров
Резултати
- 10 точки от тестове
- 0 бонус точки
- 10 точки общо
- 16 успешни тест(а)
- 0 неуспешни тест(а)
Код
Лог от изпълнението
................ ---------------------------------------------------------------------- Ran 16 tests in 0.019s OK
История (5 версии и 4 коментара)
Петър обнови решението на 24.03.2014 01:33 (преди над 10 години)
Супер решение, но защо трябва да извикваш Rank.__init__
? Не може ли просто да напишеш:
class Five:
symbol = '5'
Браво, че си се сетил да използваш изхода от StandardDeck
за BeloteDeck
съответно за SixtySixDeck
.
Петър обнови решението на 25.03.2014 00:10 (преди над 10 години)
Направих класовете така. Надявам се, че така няма да се счупи функционално(примерните тестове и тези от форума минаха).
Но има нещо което малко ме тревожи.
В условието за класовете Rank и Suit пише съответно:
class Rank # вид на картата
symbol # символът на картата (A, 2, Q, K)
и
class Suit # боя на картата
color # цветът на боята ('red', 'black')
Това значи ли, че тези класове трябва да съдържат променливи - symbol за Rank и color за Suit ? (с така направени класовете Two, Three...King, Ace просто няма нужда от тях, а също така и от конструктур за Rank и Suit и затова ги махнах, това проблем ли е ? )
Петър обнови решението на 25.03.2014 09:42 (преди над 10 години)
Добавих на класовете Rank и Suit променливи - symbol и color.(май се иска задължително по условие, макар че всъщност не ги ползвам никъде). Така окей ли е ?
Петър обнови решението на 26.03.2014 02:43 (преди над 10 години)
Тази версия е същата като предходната(просто имах една малка неточност в класа Suit).Надявам се, че класовете Rank и Suit (и Two, Three.. Ace ) са добре дефинирани по този начин ?